Sirens (2021) was een poging om te luisteren naar de sirenenzang als een collectieve praktijk en werd getoond bij Belluard. Pulp- History as a Warm Wet Place (2018) in Mousonturm ging over een intuïtieve archeologie die de resten van de zeventiende en achttiende eeuw verteerde. In useless land (2018), samen met Catalina Insignares, nodigde ze het publiek uit om te slapen terwijl ze lazen door de nacht. Dit project vond plaats in veel verschillende contexten zoals Maerzmusik in Berlijn, Ferme de Buisson in Parijs, Beursschouwburg in Brussel en Sesta in Praag.

Carolina was ook een van de curatoren van NIDO (2022) samen met Suely Rolnik en Victoria Perez Royo; van het Performing Arts Festival VERBO (2017) in Galeria Vermelho en van Temporada de Dança (2017) in Videobrasil, beide in São Paulo. Ze ontwikkelt een praktisch-theoretisch onderzoek dat ze deelt in workshops die gaan over praktijken zoals telepathie, levitatie en diep luisteren, en die plaatsvonden in instellingen zoals Exerce in Montpellier (Fr), Tabakalera in Donostia (Esp), NIDO in Rivera (Uru), HfmdK in Frankfurt (Dui), en Teerã National Theater in Teheran (Iran).

Carolina bouwt haar werk altijd op in samenwerking met andere kunstenaars, zoals Catalina Insignares, Marcelo Evelin, Marcela Santander, Dudu Quintanilha, Carolina Bianchi en anderen.

×
Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Meer informatie
Alle cookies aanvaarden
Voorkeuren bewaren Terug